Wednesday, September 18, 2013

SEMINAR PENGAJIAN MELAYU 2013 (29 OGOS 2013)

Assalamualaikum

Alhamdullilah, baru sebentar tadi pada 29 Ogos 2013 (Khamis) di Universiti Malaya, Saya bersama rakan saya yang lain telah menghadiri Seminar Antarabangsa Pengajian Melayu. Alhamdullilah dan tahniah kepada sahabat saya Puan Liza Marziana yang baru sahaja membentangkan kertas kerja yang bertajuk IDENTIIFIKASI  IMEJ SENI TRADISI MELAYU DALAM SENI CATAN WANITA MELAYU . Insyaallah, dalam masa yang terdekat, bolehlah saya akan uploadkan di dalam blog saya ini untuk tujuan perkongsian atau boleh upload di Academia.edu..taipkan nama saya. Di dalam itu terdapat banyak abstrak yang saya kongsikan dengan anda. Jika anda memerlukan kertas kerja penuh, bolehlah emailkan kepada saya petrauitm@gmail.com. Saya sertakan beberapa keping gambar untuk dikongsikan bersama-sama rakan sekelian. 

Banyak kertas kerja yang bagus untuk tujuan penyelidikan telah dibentangkan. Ucapan tahniah kepada Jawatankuasa Seminar di Universiti Malaya di atas pengajuran tersebut. Insyaallah, bertemu kita tahun hadapan. Tahun 2014





No comments: